היתרונות של עורך דין מומחה הגירה לצידך

עורך דין הגירה מומחה לצידך יכול באמת לעזור לך בכל הנוגע לחוקיות ההגירה שלך למדינה חדשה. לא רק שהם יכולים לעזור לך להתחיל את תהליך ההגירה, אלא שהם גם יכולים לעזור לך לוודא שאתה עומד בכל הכללים והתקנות שנקבעו כדי להבטיח שהחיים שלך יהיו נוחים ככל האפשר.

קבלת אזרחות

בין אם אתה מהגר ראשון או איש מקצוע ותיק, עורך דין הגירה טוב יכול לעזור לך לקבל את הגרין קארד או האזרחות שאתה צריך. עורך הדין המתאים יכול גם לסייע לכם להימנע מסיבוכים משפטיים.

בארצות הברית יש הרבה חוקים וכללים בכל הנוגע להגירה. זה יכול להגביל את ההזדמנויות האישיות והמקצועיות שלך. לדוגמה, ייתכן שלא תתאפשר לך לעבוד בארה"ב אם יש לך אזרחות כפולה. הדבר נכון גם אם אתה ספורטאי מקצועי.

משרד עורכי הדין של דונהו פיצג'רלד הוא משאב נהדר לכל צורכי ההגירה שלך. יש להם ניסיון בייצוג של אזרחים אמריקאים וזרים כאחד. הם מתמחים בסיוע לאנשים פרטיים להביא בני משפחה לארה"ב, כמו גם ספורטאים זרים וליגות ספורט מקצועיות.

לקבלת הסיכוי הטוב ביותר להצלחה, שכור מומחה הגירה. יש להם את ההכשרה והניסיון לעזור לך להשיג את התוצאות שאתה צריך. הידע שלהם על המדיניות והנהלים הנוכחיים יכול לעשות את כל ההבדל. הם יכולים גם להגן עליך מפני תביעות הונאה.

ישנם סוגים רבים ושונים של אשרות והיתרים שתוכלו לקבל. יש אנשים שמבקשים גרין קארד בשגרירות ארה"ב או בקונסוליה בחו"ל. הם עשויים גם להיות זכאים לויזה על בסיס מצב רפואי. ייתכן שתוכל גם להבטיח מעמד של אזרח גלובלי.

נוֹטָרִיוֹן

מתן שירותי הגירה הוא הזדמנות עסקית מצוינת עבור נוטריון. העמלות הנגבות נמוכות יחסית, ולעתים קרובות עולים פונים לנוטריון שיעזור להם למלא טפסים. עם זאת, יש מגבלות לסוגי הסיוע שהנוטריונים יכולים לספק.

בעוד שציבור נוטריוני יכול להציע ייעוץ משפטי, הוא אינו מורשה לעסוק בעריכת דין. בארצות הברית, עורך דין יכול לעסוק בעריכת דין רק אם הוא או היא מתקבלים ללשכת עורכי הדין של המדינה בה נמצא עורך הדין.

על מנת להפוך לנוטריון במדינת ניו יורק, אדם חייב להגיש תחילה שבועת כהונה לפקיד המחוז. לאחר מכן, מזכיר המדינה יוציא תעודת זיהוי לנוטריון. על תעודת הזיהוי הנוטריונית לכלול את שם הממנה, שם המשרד וכתובת המשרד. תעודת הזיהוי של הנוטריון חייבת להכיל גם את המילה "כפול" המוטבעת על פניו.

חלק מהנוטריונים מורשים לתת סיוע פקידותי לעולים על טפסי ההגירה שלהם, אך הם אינם רשאים לייצג את העולה בהליכים משפטיים. זוהי הפרה של תקנות שירות האזרחות וההגירה של ארה"ב (USCIS) בנושא עיסוק בדיני הגירה.

לפרטים נוספים : https://lawoffice.org.il/