עורך דין לנוער

עורך דין נוער

שכירת עורכת דין לבני נוער יכולה להיות החלטה ענקית. בין אם אתה נער או הורה מול מקרה של ילד, חשוב לבחור מישהו שמבין את הניואנסים של המערכת המשפטית. עורכי דין אלה מסוגלים להסביר את המורכבויות של הליכי בית משפט לנוער ולצפות כיצד יסתיים המקרה שלך. הם יכולים גם להסביר את ההשלכות האפשריות של גזר הדין והאם תישפט כנער או כמבוגר.

מהו חוק נעורים?

עבריינים בפעם הראשונה במערכת המשפט לנוער עשוי להיות מואשם בהפרת חוקי המדינה שלהם. החוק מחולק לקטגוריות שונות. מקרי תלות הם אלה שבהם ילד מאוים או מתעלל על ידי הורה, או נחשב להיות מוזנח או משולל טיפול פיזי או רגשי על ידי ההורה שלהם. ניתן לסווג מקרים אלה גם כמקרי סטטוס, כלומר הם חלים רק על קטינים. נטל ההוכחה למקרים אלה הוא גבוה מאוד.

ברוב המדינות, פשעים שבוצעו על ידי קטינים מועמדים לדין בבית משפט נפרד. בעוד שמערכת המשפט לנוער נפרדת ממערכת המשפט למבוגרים, החוק יכול להיות שונה לפי מדינה. לדוגמא, אריזונה אינה מענישה קטינים מתחת לגיל שבע; עם זאת, קטינים מתחת לגיל 10 נשפטים בבית משפט למבוגרים. אם הפשע מבוצע על ידי מבוגר, הם עשויים להישפט בבית משפט למבוגרים. בית משפט לנוער חל בדרך כלל רק על פשעים שבוצעו לאחר יום הולדתם העשירי ועד גיל שבע עשרה.

ילד שהואשם בעבירה חמורה עלול לעמוד בפני משפט כמבוגר. עם זאת, על שופט לקבוע כי העבירה מחייבת רמת צדק גבוהה יותר. בנוסף, תובע חייב לקבוע סיבה סבירה כי נער ביצע את המעשה. שופט חייב גם למצוא סבירות גבוהה להרשעה. במקרים מסוימים, ההיסטוריה הפלילית של נער עשויה להפוך את זה בלתי אפשרי להרשיע אותם. למרבה המזל, ישנן חלופות רבות לעבריינים צעירים.

מה לדעת לפני בחירת עורך דין לנוער?

לפני בחירת עורך דין לנוער, חשוב לשקול שלושה גורמים: ניסיון, ידע ומוניטין. בעוד החוק לנוער הוא תיאורטי, הניסיון הוא גורם חשוב בקביעת כמה טוב עורך דין. אתה רוצה עורך דין שמבין עונשים חלופיים ויכול להגן על הרשומה שלך ולהרחיק אותך מהכלא. לבסוף, עורך דין לנוער ידע יודע איך להפוך את המקרה שלך להתבלט בבית המשפט. אתה רוצה מישהו שמבין את כל הפרטים הקטנים של מערכת המשפט לנוער ויש לו ניסיון בסוג זה של התדיינות משפטית.

סנגור לנוער צריך להיות מסוגל להתמודד עם מגוון רחב של חיובים. חשוב למצוא מישהו שיש לו ניסיון משני צידי הספסל. חוויה זו יכולה להיות מכריעה בהצגת המקרה של ילדכם בהצלחה. עורך דין שיש לו ניסיון התובע, למשל, יכול לעזור להפוך את המקרה נראה נוח יותר בבית המשפט. עורכי דין מנוסים מכירים גם את החוקים בתחום השיפוט שלך. עורך דין שמכיר צדק לנוער יכול לעזור לך לקבוע אילו אפשרויות הן הטובות ביותר עבור ילדך.

הניסיון של עורך דין לנוער הוא חיוני עבור המקרה שלך. עורך דין בעל ניסיון רב בתחום זה יוכל לספק ייצוג יעיל יותר. הם גם יכירו את חוק הנוער ויידעו אילו סוגי עונשים מתאימים. יתר על כן, עורך דין לנוער יהיה סביר יותר לקבל שימוע הוגן עבור הלקוח שלהם. הוא או היא יוכלו לבקש הגנות לנוער מסוימות עבור הלקוח, כולל סודיות ואיטום של הרשומה לנוער.

מה עושה עורך דין לנוער?

עורך דין לנוער הוא עורך דין המייצג ילד בתיק אזרחי. למשל, שופט רשאי למנות עורך דין לנוער לייצג ילד בגירושין או במקרה משמורת במחלוקת. לחלופין, השופט רשאי למנות אפוטרופוס מודעה לייטם לייצג ילד שנמצא בסכנת פגיעה. אם אתה ילד מול בעיה משפטית, עורך דין לנוער יכול לייצג אותך ולספק פתרון שפוי ומתאים.

כשאתה מחפש עורך דין לנוער, עליך לשקול את הידע, המוניטין והניסיון שלהם. למרות שמשפט נעורים הוא תחום תיאורטי, הניסיון ממלא תפקיד עצום בקביעת איכות הייצוג שעורך דין יכול להציע. לדוגמה, עורך דין לנוער צריך את הידע של עונשים חלופיים עבור קטינים, כך שהוא יכול לעזור לילד להימנע ממאסר או עונש מאסר. עורך דין לנוער ידע גם לדעת כיצד להגן על הרשומה של הלקוח ולהימנע מערכת המשפט הפלילי.

בנוסף לחינוך שלהם, עורך דין לנוער חייב להיות תחושה חזקה של אמפתיה. מיומנויות אלה חיוניות לעבודה עם ילדים, כולל אלה עם היסטוריה של פשעים. בנוסף, עורך דין לנוער חייב להיות הבנה של הצרכים של הילדים, להיות מסוגל לנהל משא ומתן יעיל עם התובעים ואכיפת החוק, ויש להם מיומנויות תקשורת מעולה. עורך דין לנוער לשקול גם רודף השתלמויות להישאר על התפתחויות משפטיות חדשות וכדי לספק את השירותים הטובים ביותר ללקוחות שלהם.