עורך דין עבירות מחשב

עבירות מחשב

אם הואשמת בעבירת מחשב, ייתכן שאתה תוהה אם אתה זקוק לעורך דין או לא. עבירות מחשב יכולות להשתנות מעבירה אחת לאחרת. לדוגמה, אם הואשמת בהורדת סיקור, אך לאחר מכן מחקת את הקובץ תוך שבוע, ייתכן שאתה אשם בעבירה. במקרה זה, המשטרה תצטרך להראות שיש לך את הנתונים בכוונה.

מהן עבירות מחשב?

לפשעי מחשב יש מגוון רחב של הגדרות ולעתים קרובות הם יותר מעבירה אחת. הם יכולים לנוע בין גניבת קניין רוחני לסחיטה ואף חבלה במערכת הפעלה או בתוכנית. דוגמאות נוספות לפשעי מחשב כוללות שימוש במרמה בכספומט או בכרטיס אשראי והונאת טלקומוניקציה. במקרים מסוימים, הם יכולים אפילו להיות קשורים לנושאים בינלאומיים. בכל מקרה, פשע מחשב יכול לגרום לרישום פלילי, ולכן הידיעה מהו פשע מחשב יכולה לעזור לך להבין כיצד להימנע מלהורשע בעבירת מחשב.

חוקי פשע מחשבים מוסדרים על ידי סוכנויות ממשלתיות ופדרליות. הם יכולים להיות ספציפיים לציבור או למגזר. חוק גראם-ליץ ' – בלילי, למשל, מסדיר מדיניות כתובה למוסדות פיננסיים ומגן על מידע פרטי. חוקי מדינה אחרים מכוונים לסוגים ספציפיים של פשעי מחשב. למרבה המזל, מדינות רבות העבירו חוקים משלהן כדי להגן על הציבור מפני פשעי רשת. עם זאת, לממשלה הפדרלית אין חוק פשע מחשבים מאוחד.

חוקי פשעי רשת מורכבים ונבדלים בין מדינות. מדינות מסוימות יש חוקי פשע המחשב, בעוד שאחרים לא. באופן כללי, פשע מחשבים כרוך בשימוש לרעה במחשבים או במידע. עבריינים עשויים להיות מואשמים בפשעים הכוללים מחשבים וטכנולוגיה, כגון פריצת נתוני אבטחה או הפצת פורנוגרפיית ילדים. משרד המשפטים של ארצות הברית מגדיר פשעי מחשב במדריך שפורסם בשנת 1989. המדריך קובע כי הפשע כרוך בשילוב של חוקים פליליים וידע של טכנולוגיית המחשב.

סוג אחר של עבירות מחשב?

אישומים פליליים הנובעים משימוש לרעה במחשבים ובאינטרנט כוללים מגוון פשעים, כולל פריצה וגניבת קניין רוחני. סוגים אחרים של פשעי מחשב כוללים הונאות דיוג, סחיטה וחבלה במערכות הפעלה ותוכניות. מעקב סייבר ובריונות ברשת נחשבים גם לפשעים שבוצעו במחשבים. עבירות אלה אינן מכוסות על ידי האמנה הרב-צדדית בנושא פשעי רשת, אך עדיין אינן חוקיות.

סוגי פשע המחשב משתנים הן בטבע והן בדרגה. פשעים אלה מבוצעים על ידי משתמשי מחשב בעלי ידע בכוונה לבצע עבירה. פשעים אלה יכולים לנוע בין פריצה להפרת זכויות יוצרים לטיפוח ילדים וגניבת מידע פרטי. הם יכולים גם לערב יצירה והפצה של וירוסי מחשב ותוכנות זדוניות אחרות. למרות שפשעי מחשב אינם נדירים, ישנם מספר סוגים וקטגוריות נפוצות. להלן דנו בכמה מהסוגים הנפוצים ביותר.

גניבת זהות היא סוג של פשע מחשב, שבו פושעי אינטרנט להשיג מידע אישי רגיש מהמחשב של הקורבן. לאחר מכן הם עשויים להשתמש במידע זה כדי לבצע רכישות מקוונות או לבצע העברות הונאה. מקרי גניבת זהות מסווגים בדרך כלל כפשעים" עסקאות". הדוגמה הנפוצה ביותר להונאה הקשורה למחשב היא כאשר האקר משיג חשבון דואר אלקטרוני ממקור לגיטימי ואז מתיימר להיות עובד של אותה חברה.

האם אתה זקוק לעורך דין בגין עבירות מחשב?

האם אתה זקוק לעורך דין בגין עבירות מחשב? היא שאלה נפוצה מאוד עבור אנשים מואשמים בפשעי מחשב. הסיבה לכך היא שהעונשים על פשעי מחשב נוטים להיות חמורים למדי. בעוד אנשים רבים נמצאים תחת הרושם כי ההאשמות אינן חמורות מאוד, זה לא המקרה. תיקי פשעי רשת מועמדים לדין בבתי משפט פדרליים ולעתים קרובות כוללים את האף-בי-איי שמנהל פעולות עוקץ מדי שנה. למרות הלחץ לשתף פעולה עם המשטרה, עדיף לשמור על שירותיו של עורך דין לפשעי מחשב.

ככל שיותר אנשים העבירו את חייהם ברשת, מספר הפשעים שבוצעו באינטרנט גדל באופן דרמטי. רבים מהפשעים הללו כרוכים בהונאה כספית, גניבה ואפילו עבירות מין. הממשלה הפדרלית הגיבה לצמיחה זו בפשעי מחשב על ידי העברת מספר חוקים כדי להקל על גורמי אכיפת החוק להעמיד לדין אנשים המואשמים בפשעי מחשב. הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, ומספר פשעי המחשב ממשיך לגדול. אם אתה כבר הואשם פשע באינטרנט, אתה צריך מיד לשכור עורך דין עם ניסיון רב במקרים פשע מחשב.

אם אתה מואשם בפשע מחשב, סביר להניח שתתמודד עם קנסות, זמן בכלא ורישום רישום עברייני מין. אתה יכול אפילו להתמודד עם גירוש אם הפשע בוצע על פני קווי המדינה. עורך דין פלילי מנוסה יעזור לך לנווט במורכבויות אלה. אתה יכול להיות סמוך ובטוח כי עורך דין מיומן יילחם על הזכויות שלך. המטרה של עורך הדין פשע המחשב שלך היא למקסם את הסיכויים של הגנה מוצלחת.